Tuesday 2 September 2014

BARUT PLAIN BEWARNA - PRODUK TERBAIK BARUT BAYI MURAH & CANTIK

Salam Satu Malaysia semua,

Kita semua sedia maklum penggunaan barut bayi ketika bayi dilahirkan sehingga mereka membesar merupakan amalan tradisi yang kita ikut sehingga sekarang. Kerana kita semua tahu terdapat banyak kebaikan dan kelebihan dari amalan tersebut kepada si manja kita nanti lebih-lebih lagi dari segi kesihatan mereka.

Mari baca disini untuk KEPENTINGAN & KEBAIKAN BABY MEMAKAI BARUT

Malah kita semua tau, sejak dari zaman dulu, barut baby hanya warna putih menunjukkan kesucian seorang baby yang baru lahir ke muka bumi ini. Nampak sangat lembut dan bersih sahaja apabila barut putih menjadi antara pakaian utama seorang baby.

Malah ianya merupakan warna selamat jika kita kurang pasti anak kita merupakan seorang lelaki atau perempuan.

Selain itu, ada juga berpendapat jika baby di beri pakaian bewarna selain putih sehingga habis pantang, baby tersebut mudah terdedah kepada sebarang penyakit. lebih-lebih lagi warna kuning yang dikaitkan dengan penyakit jaundice/penyakit kuning.

Namun jangan risau, petua itu tidak disahkan kebenarannya. Mungkin kepercayaan ini hanya untuk mengajar ibu dan ayah untuk membuat persediaan bagi kedua-dua jantina. Kan lebih selamat.

Disebabkan itu, kami di www.barutbedungbabymurah.blogsot.com menyediakan produk kami sendiri iaitu BARUT BAYI MURAH & CANTIK yang terdiri daripada beberapa warna yang sangat cantik dan menarik. Warnanya sangat sesuai untuk si manja anda supaya kelihatan sangat cantik dan comel. Pastinya sangat selesa. 

Kami juga menggunakan material kain yang sangat sesuai untuk si manja anda. Pilihan cotton yang terbaik dari kami.

Rujuk disini untuk PRODUK & KELEBIHAN BARUT BAYI MURAH & CANTIK keluaran kami.



Terdapat 10 warna yang kami sediakan yang mana mampu mengubah warna si manja anda setiap hari. Pastinya warna-warna yang ditawarkan sesuai untuk baby lelaki, baby perempuan atau baby yang belum sah jantinanya (unisex). Yang utama, kami menghormati setiap pilihan warna ibu ayah sekalian.

Mari membuat pilihan. Pastinya rambang mata kan dengan warna comel ini.












Kami harap ibu ayah semua dapat membuat pilihan warna yang terbaik untuk si manja anda. Jika sudah ada warna yang berkenan, jangan malu-malu dan segan untuk hubungi kami.

''Pastinya pilihan ibu dan ayah yang terbaik untuk si manja anda''

Dapatkan di:

Kawasan: Cheras,Ampang, Bnadar Tun Razak, Kajang
Call/Wasap/Msg: 012-9334940
Fb: Nastasha Nordin
blog: www.barutbedungbabymurah.blogspot.com
email: nastasha.nordin@gmail.com


No comments:

Post a Comment